Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Talve seades värske ülevaatusega E46 Auto on olnud minu käes kaks talve ja olen kasutanud seda põhiliselt jääraja sõiduks. Autol on peal eemaldatava varrega hüdrokäsipidur ning tagumistele ratastele minevat pidurdusjõudu saab kraaniga reguleerida(foto 13), juhuks kui on vajadus kurvis piduri ja gaasiga sõita. Autoga tuleb kaasa teine jooks rattaid, talvedrifti reeglitele vastavate rehvidega. Antud rehvid on sõitnud vaid jääl ja lumel, asfaldil mitte ühte meetrit. All olevad rehvid on samuti väga korralikud. Aku hea, eelmisel talvel käivitamisega probleeme ei olnud. Vead ja teadmiseks: Peale suvist seismist ei tööta spidomeeter Abs ja veojõukontroll maha võetud Kerel esineb roostet, läbiv rooste puudub EGR blokeeritud Esistange parandatud
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte