Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa 2.3i e39, mis istub manuaal kasti peal, et uhkelt talvele vastu minna.Mootor käib ilusti ja ~1000km tagasi tehtud mootoriõli ja filtri vahetus, kerel leidub roostet, kriipse kraapse, tõstepunnid kõik omal kohal ja kannatab tõsta, tehtud on temaga omajagu, esisillas peaaegu kõik asjad üle käidud, tagasillas puksid tehtud, piduriring on vahetatud. Lisasi on autol omajagu, ees toimivad istmesoojendused, et istmik korralikult soojas oleks, softclose tagaluuk, toimiv katuseluuk, vihmasensor, taga küljeakendel kardinad, teiseldatav kärukonks, et semud kraavist välja saaks sakutada ja raudselt midagi veel mis hetkel ette ei tule. Vigadest oskan praegu välja tuua et parem karp on väsinud, roostet leidub (uksed, tiivad korralikud) pagassil roosteuss kallal käinud, esisillas kondid läbi, uued olemas puudub motivatsioon ja koht kus külge kruvida. Müügi põhjus teise auto olemasolu, auto ~7kuud seisnud. Raudselt on asju autol veel tehtud mis hetkel meelde ei tule, aga rohkem infot telefoni teel, auto kõrval annab hinnast rääkida.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte