Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kena värviga vanakooli viiene bemar. Oli plaan omale jätta talveks ja siis edasi vaadata aga sai korduva peale kuna ametnikudele ei meeldi see ilus hääl. Üv hetkel takistab esiklaas, otsetoru ja rooliotsad. Sisu ilus individual koos musta laega. Juhi iste kole. Veermik vaikne ja ees coiloverid. Mootor käib ühtlaselt. Prantsusmaa päritoluga seega 120kw (piirajaga aga ei tea kas maha võetud) .Peal chip ja hardcut. Kere ilus. Põhi hea. Karbid hapud. 1 täiesti läbi. Teised peale vaadates pole hullu aga ise panin klotsid alla igaksjuhuks. Tehknika/varustuse poolest täis vanakool. Abs tuli põleb. Ülidselt liigub ilusti. Ei kigisekägise. Vedelikud püsivad sees, keema ei lähe. Uueks aastaks ära ei lahe siis panen ise uue esiklaasi ja jätan omale. Hetkel igapäeva kasutuses. Kes tahab saab korraliku talveka paketti millel hind aina tõuseb. Võib pakkuda vahetust mingise igapäeva liikuri vastu pluss minu komp. W221 eriti oodatud.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt