Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Perekondlik vajadus nõuab suuremat sõitjateruumi, mahukamat pagasiruumi ning kärukonksu. Seoses sellega pakkuda hallist massist veidi erinev Audi A8 long. Autot kasutas Itaalia saatkond Saksamaal. Kuni aastani 2015 oli ka Audi esinduses kontrollitav ajalugu. 2018 aasta lõpust kuni tänaseni olen ainukene omanik Eestis. Tänaseks olen autot omanud 6 aastat ning on aeg see järgmisele heale peremehele edasi anda. Paari sõnaga autost endast. * Tehasest tulnud lipuvarraste ja eritellimus värviga (pimedas must, päikse käes pruun). * Varustust on peal täpselt nii palju kui vaja, et tunda ennast mugavat. Puuduvad võtmeta sisenemine/käivitamine, soft-close uksed, distantsi hoidev püsikiirus jms, mis tahest tahtmata ühel hetkel hakkavad peavalu tekitama. * 4-ja kohaline ja 4x elektriliste istmetega. * Tagumise pingi rahvas võib ennast tunda tähtsalt. Nende kasutuses esiistme seljatoes olev laud ja MMI kontrollimiseks pult, see tähendab, et muusika ja helitugevuse valivad reisijad :) Kui toonkile ei paku piisavalt privaatsust, saab üles lasta elektrilised kardinad, et linnakäras märkamatult kulgeda. * Alumiinium kere, millega muretult mööda Eesti soolaseid talveteid kruiisida, sest roosteuss seda autot ei taha. * Ambient lighting pakett - valgustus salongis põrandal ja uste sees. Valgustus väljas ukselinkides ja peeglite all Automaks 131 eurot aastas. 6 aastaga on autot hooldatud palju. Igat sillaosa ja õli vahetust kirja panema ei hakka, sest neid teeb iga autost lugupidav inimene elementaarselt. Kuluosasid on vahetatud vastavalt vajadusele, mootori õli + filter ja õhu filter iga 10K tagant. Kütuse ja salongi filtrit iga kolmas õli vahetus. Käigukasti hooldust on teinud Hõbenool 2019 (290 000 km) ja 2023 (360 000 km). Järgmise kasti hoolduseni ca 25 000km Panen kirja suuremad tehtud tööd: 09.2020 Vexon auto *Esitulede taastamine (uued EvoX-R 2.0 projektorid ja uued pirnid) Tuled on sellel autol väga head! 09.2021 * Ketid * Veepump (vahetatud uuesti 12.2022) * KSP hammasrihm * Termostaat * Eelsüüte küünlad * Uus turbo sisu * Väntvõlli esimene ja tagumine simmer * Kõik kuluosad/tihendid, mis antud töö käigus lahti käisid, vahetatati. Töö maksumus 3500 eur. Arve ja pildi materjal olemas. 04.2021 * Roolivõimu pump (Bosch), süsteemi pesu ja uus õli * Roolivõimu õli paak OEM (sest paagi sisene filter) * Vaakumpump (Piersburg) 01.2023 * Uus generaator (Valeo) 09.2023 * Rooliotsad (TRW, sisemised ja välimised) * Tagumised rattalaagrid (SKF) * Tagumised supportid rem. komplektiga taastatud 07.2024 * Vasaku esimese õhkpadja vahetus * Esimesed rattalaagrid (SKF) Esiklaasile paigaldatud Solarkile. Detsembri alguses teen sillastendi(rool gramm vasakule viltu ja see tõttu ka adaptiivsete täistulede vihk vasakul pool teed.) Värske ülevaatus (kehtib kuni 12.2025) Need on ainult mõned näited ning tõeline huviline saab sirvida ́ ́Hooldusvihikut ́ ́. Sente veeretatud ei ole ja autot hoitud enda jaoks. Vead: * Vasak esimene udutule klaas mõrane (maanteel kiviga) * Vasak tagumine nurk nagiseb kuiva ilmaga (mõni puks sillas) * Peegli soojendused ei tööta, pimendamine toimib Hetkel küljes originaal pre facelift tagatuled. Facelift tuled saab autoga kaasa, paar LED-i vaja ära vahetada (annan kontakti, kes teeb) All 20 tolli OEM veljed, 245/45 Michelin X-Ice North 4 naastud (7,5-8mm mustrit. DOT 2022) Kellel huvi, see helistab. Kõike kirja pannes läheks maru pikaks. Vahetust mitte pakkuda. Hinna üle arutame auto kõrval. Asub Lääne-Virumaal
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt