Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Olen auto teine omanik, esimene eestis, keskmises seisukorras, tegelik võimsus 103 kw(kaasa saksa dokumendid), müügi põhjus uue auto ost. MURED. kliima ei tööta, taga kojamees ei tööta, pindmist roostet (hallid laigul autol), mõned kõlarid vajaks vahetust, mootoril pisemaid õli lekkeid. tolle aja elegance varustus. auto on hooldatud õigeaegselt ja mure ilmnemisel kohe parandatud. Auto on väga soe, talvel läheb kiirelt soojaks. Auto on sellises seisus, kus julgeks täna, MINA ISE, sõita põhja rootsi või lõuna itaaliase !!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt