Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Autol hybrid turbo aju ümber kirjutatud. Iga driving mode erineva võimsusega. Sport+ enne dp paigaldust 303kw 785nm dyno paberite järgi. Peale dp paigaldust pole dynos käinud. Ketid ja saaled tehti eelmine talv 255k km peal. Lisaks sellele vahetati ka käigukasti põhi. Käigukastil stage3. Auto istub st coiloverite peal. Väga mõnus ja reliable auto millega igapäevaselt sõita. Lisaküsimuste korral võta julgelt ühendust. Tingimisruumi on ka mõistuse piires
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt