Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eestis uuena ostetud United Motorsist 2005 aastal. BMW E46 320i 2.2 125kw automaat koos TÜ-ga 2025 juulini. Müüa korralikus seisus BMW E46, millel on hiljuti tehtud mitmeid hooldus- ja remonditöid. Auto on valmis talvele vastu minema. Teostatud tööd ja seisukord: • Diferentsiaal: Vahetatud väikseläbisõiduga diffri vastu (3.46 ülekandega) Inglise auto pealt. • Kardaan: Uus Meyle kardaani hoidik ja muhv, korralik uus kardaan. • Vaakumivoolikud: Kõik vaakumivoolikud üle vaadatud ja tehtud karterituulutus ning DISA klapp. • Õlivahetus: Tava hooldus tehtud ~1000 km tagasi (5W30 Mobil 1 ESP Formula), õhufilter ja kabiinifilter, bensu filter. • Jahutussüsteem: Hiljuti paigaldatud uus paisupaak. • Pidurid: Ees korralikud pidurikettad ja klotsid, käsipidur toimib laitmatult. • Käigukast: Automaatkast töötab sujuvalt. • Mootor: Vaikne ja ühtlane, vedelikke ei tarbi. Karteripõhjast veidi immitseb, kuid uue tihendi annan kaasa. • Rehvid ja aku: Hiljuti paigaldatud uued rehvid (~250 km sõitnud) ja korralik aku. (Kormorani lamell rehvid) Sillad tihedad, karbid tõstekohad originaalid ja korralikud. Kett korralik, ei klõbise, soojalt külmalt aru pole midagi saada. Tehase katid, must lagi jne. Kere ja sisu: • Kere E46 kohta heas seisukorras: tooni erinevusi pole, roostet vaid vähesel määral (seestpoolt tagatiibadel ja mõned täpid leiab kerelt veel). • Tuled näitavad ilusti: lähituled Xenonid, täistuled OSRAMI LED-pirnid. • Sisu korralik, veidi kulunud, kuid auguvaba. Armatuur ja sisustus puhtad, rool veidi kulunud. Teadaolevad vead: • Taga pidurisupportid vajaksid üle vaatamist, juhipoolne tagumine on suht tugevalt peal ning sööb klotsi ja rikub ketast. • Vahepeal mingi rihm ka natukene nagu viliseks, võiks üle vaadata. • Kütusekulu maanteel 6–8 l / 100 km (sõltub kiirusest ja jalast), linnas ca 12 l / 100 km. Natuke hoolt veel vajab, kuid talvele saab julgelt vastu minna! Soeta enne automaksu kehtestamist korralik ja heas seisus BMW, millega on nauditav sõita ka talvistes tingimustes. Auto paak põhimõtteliselt täis. Autol teisaldatav konks, elektroonika kõik toimib, esitulede pesur jne töötab, kuid kuskilt veidi lekib klaasipesuvedelikku. Tulede regull ja kõik muu tuledega seonduv jne korras. Tingida saab velgede aku arvelt, tuled oma asjadega saame hinnas alla rääkida. Sellest räägime kohapeal. Kaks võtit, webasto ja BMW hooldusraamat koos teiste raamatutega jne. Mingid digitaalsed arved on mul aeromotorsist alles ning vajadusel saan jagada. Kindlasti veel midagi teinud, mis hetkel meelde ei tulnud. Saan juurde müüa käigukasti õli 8 liitrit ja filtri koos magnetitega. Oli plaanis see hooldus ka teha. Hind: [2150 EUR] Müügipõhjus: auto minu vajaduste jaoks väike, tahan suuremat. Lisaküsimuste ja vaatamiseks helista või kirjuta!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte