Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Panen müüki oma amigo. Audiofookuses paigaldatud supakas ja originaal makki bluetooth. Tagasild vahetatud "kasutatud uue" vastu. Tööd kõik teostatud TopPartsis, pole hetkel kokku täpselt löönud, aga ilmselt ~4k eest. Arved ka alles, vist isegi kõik või enamus. Mootor sööb jahutusvedelikku, tühikäigul kohapeal seistes rohkem, sõites kestab kauem. Alustasin remonti valest otsast, aga kuna kadu pole suurenenud, siis pole ka sellele suurt tähelepanu pööranud. Suvel saab full coolant paagiga kuu aega sõita, kui kohapeal käia ei lase siis kauem. 0-100 7.8s, 1x mõõtnud Kodarveljed on hetkel toas. Auto seisis talvel paar kuud TopPartsis katuse all, aga lumi jms niiskus tõmbasid rooste velgedel välja. Saan nad ilmselt üsna eeskujulikku vormi. Hetkel on all suvalised caddy veljed. Taga õhk, ees tavavedrustus. Püsikas ei tööta. Kütusepaagi kaane juures kobrutab, pindmine rooste. Talvel ei sõida. Hind on igatpidi kaubeldav, ka mingid huvitavad vahetused on kõne all. Müügiga kiiret pole, võib mulle ka jääda. Üks liiklusõnnetusjuhtum. Parklas tagurdati esistange katki. See sai ka selle raames ülevärvitud ja korda tehtud.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt