Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eestis aastast 2012 ja olnud siin enamuse ajast ühe omaniku kasutuses. Auto sõidab ja toimib väga hästi olenemata suurest läbisõidust. Kett külmalt käivitades häält ei tee. Õhkvedrustus korras ja alla ei vaju. Esituled taastatud ja tuledesse pandud Aharon EvoX-R projektorid. Tuled näitavad super hästi. Olemas toimiv puldiga Webasto eelsoojendi. Kogu remondi ja hoolduajalugu 2018-2024 on kirja pandud ja saab kohapeal tutvuda. Hiljutistest asjadest vahetatud näiteks termostaat, rihmad rullikud, õhkvedrustuse kompressor, sildasi remonditud jne. Mootor originaalseades ja dpf toimib (dpf filter uus 2022a). Viimane õlivahetus tehtud ca. 7000km tagasi (vahetused iga 15000km). Viimane käigukasti õlivahetus 20 000km tagasi (kokku Eestis oldud aja jooksul 3x kastiõli vahetatud). Tagaluugil numbritule juures rooste. Just läbis ülevaatuse puhtalt.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt