Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa 10a ühe pere kasutuses olnud Sharan. Meie jaoks on ta end väga hästi teeninud ning seoses uue auto ostuga peame temast loobuma. Meie käes saanud kõvasti remonti ja hooldust vähemalt 2x aastas. Highline variandina omab palju head lisavarustust: Webasto, istmesoojendused ees, vihmasensor, kaugtulede assistent, xenon kurvitulede funktsiooniga, tagurduskaamera, parkimisandurid ees ja taga Õlivahetused teostatud iga 15000km järel ja DSG õli iga 60000km järel. Värskelt tehtud tööd: tagumised kliima torud ja kliima süsteemi hooldus/täitmine, VE rattalaager, esimesed vedrud ja tugilaagrid ning sillastend. Mai 2024: Sisselaske kollektor, summuti klamber, VT ukse juhtmestik, Osrami xenon pirnid. Varasemalt tehtud töödest võiks veel mainida, et ära on vahetatud ketikomplekt (300 000km), pihustid ja kõrgsurvepump (270 000km). Auto vanusele ja läbisõidule vastavalt on ka puudusi. Peamine mure on sõiduki visuaalne pool ja tüüpilised roostekohad. Salongis mõned plastikud puudu/kahjustunud. Sõidab ja töötab ning läbisõit on ajas muutuv
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt