Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõiduk sõidab, hooldatud, kuigi vajab tööd, hetkel 1 pihusti läbi (igas lammutuses 70 euri pihusti, kui leian aega, teen ise ära..) mingeid plastikuid salongis puudu, välimuses leidub paar üksikut täppi.. Võibolla leiab veel miskit. 7 kohta, automaat , 2.5 diisel 128kw (Võimsamat ei tehtud) töötab ja liigub, läbinud meie käes ka poola tripi edasi ja tagasi edukalt. Sai enne trippi tehtud : P.tagumine rattalaager. Esimesed amordid(Täiskomplekt(tugilaagrid, vedrud puksid ja kõik kaasnev seal) Käigukasti hooldus ( õli läbivoolamine, uued tihendid, torud kasti minevad, uus õli uued poldid jnejne ) Õlivahetus koos kõigi filtritega Mingite tööde arve ka paberil Kindlasti palju tehtud veel, mis kohe ei meenu.. Kasutatud ainult kvalideetseid asju, mis peaks kestma kauem, sest autot sai remonditud endale.. kuigi nüüd jäänud üleliigseks ja seisab kasutult..
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt