Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa väga äge suveauto, sõitnud Eestis kolm suve ning talvel hoitud soojustatud garaažis. Mootor on hästi hooldatud ja auto sõidab suurepäraselt. Kõva katusega on võimalik sõita aastaringselt, kuid suvel on sõiduelamus muidugi eriti äge. Veermik on vaikne ning kast toimetab hästi. Sisu on terve ning puhas. Autol on võimas ja ökonoomne mootor ning originaal Harman Kardon muusikasüsteem, mis tagab meeldiva sõidumõnu. Auto suurematest töödest on u 7000 km tagasi vahetatud mootorikett, kere on üle poleeritud ning esiklaas vahetatud. Kõik, mis autol on küljes, toimib ning roostet kerel ei esine. Lisaks on tehtud mitmeid väiksemaid töid, näiteks on veljed värvitud mustaks, salongi liistud üle kiletatud matt mustaks, rool üle nahatatud, paigaldatud madaldusvedrud ja vahetatud mitmeid osi nagu veepump, tagumised õõtsad, vaakumpump, generaator, termostaadid, gaasiklapp, differ, õlid, aku, starter, jahutusvedelik, pihustid jpm. Auto on tõeliselt heas korras ning ootab uut omanikku, kes naudiks sõiduelamust selle kabrioletiga. Kui on lisaküsimusi siis helista/kirjuta.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt