Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa see õige esimese generatsiooni 91a Xm. 2,1turbodiisel 80kw. Kere on hea, iluvigu leidub ikka. Minek on vanakooli diisli kohta väga hea, sillad korras, sisu normaalne. Tegemist vajavad mõned sõitmist mitte segavad vead. Lae polster vajab pesu. Sise valgustus ei tööta. Spidomeeter ei tööta. Mingeid pisiasju leiab vast veel. Mootori rihm ca 10000 tagasi vahetatud, värskelt vajalikud silla pudinad jms ka vahetatud. Esiklaas korralikult kinni liimitud. Hüdro vedrustus töötab muidu ilusti, aga seistes vajub mõne tunni pärast maha. Vahetust vajab tagasilaske klapi o rõngas. Vahetusena pakub huvi w201 vms vanakooli pill
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte