Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eelmine omanik tõi auto soomest ja registreeris eestis. Kere on väga korralik, roostet ei ole. Minu kasutuses koguaeg kenasti töötand ja pole probleeme olnud. Autol on pikk ülevaatus järgmise juulini, ei tohiks probleemi olla ka järgmiselt läbi saamisel. LS on kergelt muutuv kuna auto on igapäevases kasutuses. Väga ökonoomne. Kunagi tulevikus vajaks tähelepanu käigukast ja eest natuke koliseb, aga etkel igatahes, midagi sõitu segavat ei ole. MADAL REGAMISTASU 257,40€ (tasub uus omanik) AASTA MAKS 66.02 (tasumata) Huvi korral pigem kirjuta, päevad veedan koolis, õhtuti vastan. Näha ja katsuda saad autot tallinnas. Vahetuseks võib pakkuda automaat kastiga bensukat.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt