Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Arvasin, et peale Saaremaalt Tallinna kolimist saab ka kasutust, kuid kahjuks ei leia enam väga kasutust ja tudengi jaoks autot natuke kallis üleval pidada, kui kasutust ei leia. Eelmine omanik tõi auto soomest ja registreeris eestis. Kere on väga korralik, roostet ei ole. Minu kasutuses koguaeg kenasti töötand ja pole probleeme olnud. Autol on pikk ülevaatus järgmise juulini, ei tohiks probleemi olla ka järgmiselt läbi saamisel. Hetkel vaja ära parandada sumps kuna üks toru on seal lahti pole endal hetkel mahti tegeleda. Väga ökonoomne, kui sumps korda teha siis ilmselt on kütusekulu veel madalam. Hetkel igatahes, midagi sõitu segavat olnud ei ole. Vaata masin üle ja kui oskad siis tingi, tagasi ei osta. MADAL REGAMISTASU Huvi korral pigem kirjuta, päevad veedan koolis, õhtuti vastan. Näha ja katsuda saad autot tallinnas.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt