Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eelmise omaniki poolt soomest toodud. Kere on väga korralik, roostet pole Minu kasutuses hakkasid häält tegema selle auto puhul tüüpveana käigukasti laagrid, mis said nüüd kuu tagasi kenasti ära vahetatud ja sellega peaks nüüd mitu pikka aastat mureta olema, selle käigus vahetati ka hooratas. Autol on samuti värske ülevaatus ja läbib probleemidega ilmselt ka järgmised. Väga ökonoomne. Maanteel ca 4l/100km MADAL REGAMISTASU 257,40€ (hinnas sees) Huvi korral pigem kirjuta, päevad veedan koolis, õhtuti vastan. Näha ja katsuda saad autot tallinnas. Müün kuna auto on ära tüütand, ei paku mu silmadele piisavalt rahuldust. Võib pakkuda vahetuseks ka erinevaid bensukaid. Läbisõit on muutumises kuna auto on igapäevases kasutuses
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt