Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Vahetust ei soovi - müün kuni huvipakkuv auto müügis on. Olen omanik alates 2021 kevadest. Auto on saanud head hooldust ja ei ole kordagi pettumust valmistanud. Kütusekulu ja CO2 maksu õigustab oma töökindlusega. Viimased tegemised: November 2024 - Uus aku ja paigaldatud naastrehvid. Juuli 2024 - Keretööd Pleku OÜ-s. Korda tehtud sai tagastange, juhiuks ja sama poole tagatiib. Viimased kaks olid alustanud roostetamist. Roostemulle leiab nüüd vist ainult kõrvalistuja lingi ümbert. Aprill 2024 - Põhjalik läbivaatus ja hooldus. Mootori ja diffriõlid, pidurivedelik, filtrid, puksid jne. DSG õli vahetasin ca 175.000 pealt. Lisainfo ja pildid on täiendamisel
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte