Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Värske TÜV-ga hobiauto. Minu poolt tehtud kogu piduri ring(pidurivedeliku anum, supportid, kettad, klotsid, liugtapid, tagumised kandurid, käsipiduritrossid, osaliselt piduritorud ja voolikud. Vahetatud esisilla tala korraliku vastu (eelmine omanik vahetas tagumise sillatala ja see käis värvimises ning on ideaalses seisukorras), kõik uued silla kaikad(õõtsad+rooliotsad) ees + sillaregull. Ees ja taga uued amordid ning vedrud. paigaldatud hiljuti uued süüteküünlad, värskelt tehtud hooldus õli ja filtrite näol(sh kütusefilter), vahetatud KKK tihend. Algselt oli puudu katalüsaator ja keskmine pütt kuid nüüd on komplektne ja nii nagu peab. Suurem turbo ja puhub ca 0,9BAR, BlowOff. karterituul eemaldatud ja tehtud catchcan, koonusfilter, suur cooler, aju ka kellegi poolt näpitud( väidetavalt ligikaudu 140kw), IMMO OFF. Kliima töötab, puhub külma. Ühemassiline hooratas. All korralikud naastrehvid Nokian 205/55/16. S4 B5 replica esistange, originaal kolme kodaraga sportrool on B6 pealt, kompuutriga variant kuid ükspäev lõpetas displei koostöö(pixlid olid korras) "S" istmed ehk siis sportlikumad "keelega"! Kerel iluvigu leidub, otseselt roostes pole kuid värviparandusi on tehtud. Salong enamvähem viisakas, juhiiste on kulunud ja tüüpiliselt vasak nurk katki. Otsest müügi põhjust pole, autoga tegelemiseks ei jagu lihtsalt aega ja panin prooviks müüki.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt