Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Heaperemelikult hoitud ja hooldatud sõiduk. Aja jooksul teostatud vajalike kuludetailide vahetusi nagu pidurikettad ja klotsid, mootori õhkpadjad, paigaldatud uus turbo ja turborõhuregulaator, pöördklapid eemaldatud, vahetatud väntvõlli rihmaratas, vahetatud ka tüüpveana tuntud jahutusvedeliku kolmik. Oma aja kohta viisakas konditsioonis ja hea sõidumugavusega. Kere ja värvi olukorra hindan väga heaks kuid ostja peab ise veenduma. Leidub ka pisivigu nagu näiteks katkine roolinahk ja juhi istme nahk, kindlasti midagi veel kuid mitte midagi katastroofilist. Müün kuna on olemas ka teine sõiduk. Odavpakkumisi ei oota, kiiret pole.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt