Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Autol põhi ja karbid väga heas korras. Ühel tagatiiva äärel väike roostealge. Mootor käib vaikselt puhtalt ilma tõrgeteta. Rihmamajandus vahetatud kevadel. (Japanparts) Õlid filtrid vahetatud samal ajal. Vedrustus korras ja vaikne. Tagapidurite kettad klotsid ka sadul uus . Ees vasak rattalaager, pooltelg uus. Siduri ja piduri vedelik castrol racing. Muud õlid liqui moly. Edasi käib mõnusamalt kui mõni sama kubatuuriga sakslane. Abs jne töötab . All originaal katalüsaator. Orig. Honda torukolle. suvaline jaapanistiilis otseläbi sportpütt. Originaal vajadusel kaasa järgmise ülevaatuse tarbeks. Koheselt sõiduvalmis. Tutikad naastud all. Soodushind kuni 20.11. 2024. Võin vahetada mõne tagaveolise vastu. Kuigi eelistaks müüki.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt