Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Heas seisukorras ja hooldatud Renault Trafic, valmis kohe kasutamiseks nii pere- kui tööautona. Autol on tehtud mitmeid uuendusi ja remonditöid, mis tagavad pikaajalise töökindluse: Pidurid: Ees uued kettad, klotsid ja supportid; taga uued kettad koos uute rattalaagritega. Käsipidur: Täielikult uus käsipiduri trossisüsteem. Rooliots ja ristitala: Paigaldatud uus vasak välimine rooliots; eesmine ristitala (juhi jalge all) korralikult keevitatud ja vajadusel tõstmiseks valmis. Hooldus: Värskelt tehtud hooldus (õlid ja filtrid, kaasa arvatud kütusefilter) ja paigaldatud uus generaator. Salongis on 9 istekohta – viimase istmerea saab kergesti kokku klappida ja kõik istmed on kiirkinnitustega, mistõttu on neid lihtne eemaldada ja kasutada autot kaubikuna. Olemas kärukonks, mis teeb sellest auto mitmekülgse valiku nii sõitjate kui kaubaveoks. Auto on olnud kasutuses elektrikrossikate ja elektritõukerataste vedamiseks, seega praktilisus ja ruumikus on tagatud. Miinusteks juhiistmel polster külje pealt katki, kuid see ei ole häirinud. Ideaalne neile, kes vajavad mahukat ja töökindlat autot.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt