Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müügiks igapäeva sõidus olnud töölooma. ÜV 02.26 Puldist kesklukk, nuppudega rool, android makk, audi a6 võim ja supakas. Aasta alguses vahetatud kõik esimesed puksid, roolilatt, rattalaagrid, aku, starter, eelsüüteküünlad. Veebruaris uus kliimapump ja täitmine. hammasrihm vahetatud kõikide rullikutega (~10000 km tagasi). Palju investeeritud tööshoidmisele, iga 8k/aasta tagant õlivahetus ja filter Mootoril napib jõudu viimasel ajal, ilmselt paljude asjade kokkulangemisel: Nukkvõlli asendi andur vajab vahetust - hetkel lahti ühendatud vahejahuti/intercooler lekib, egr korpuses mõra - üle 110 sõites viskab turbo järelt. (limp mode) Tõenäoliselt võiks ka vahetada pihusti tihendid. Juhiistme nurk kergelt katki. Talvega tunduvalt suurenenud rooste, esitiiva ääred ja p.tagumine karbi äär. Tagaluuk üsna roostene ja kohati läbiv All hetkel naelrehvid originaal 15 tolli velgedel. Kaasa võimalik saada 16 tolli veljed lamellidel.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu