Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kiirelt läheneva automaksu tõttu raske südamega müüki igapäeva sõidus olnud golfi. Hetkel siis nukkvõlli asendi anduri veaga - pistik lahti, käivitub aga kogu jõudu mootoril pole. Leidub iluvigu sees-väljas, kõige märgatavamad õrn rooste tiivade äärtes, mõlk paremal tiival, teist tooni lapitud tagaluuk, roolilatt lekib veidi. Üv tarbeks vaja sillastendi teostada. nupust kesklukk, püsikas rooli nuppudega, android makk, a6 oem võim ja supakas Viimaste aastatega kulutatud 2000€ kanti töökorras hoidmisele, seal hulgas hammasrihm kõikide rullikutega (~6000 km tagasi).
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte