Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa 2008 facelift Audi A8 D3 3.0TDI Quattro. ✅ Kaks võtit ✅ "S8 Optic" ✅ Webasto ✅ Bixenon esituled ✅ 20" veljed ✅ 4 x istmesoojendused ✅ Elektriline tagakardin ✅ Mootorsõiduki aastamaks 124€ ⭐ Mootorihooldus tehtud 500km tagasi ⭐ Kettad-klotsid, rattalaager, õõtsad vahetatud vähem kui 50km tagasi. ⭐Pihusti seibid/tihendid vahetatud 300km tagasi ⭐ Sillad tihked ja kolinavabad, õhuga probleeme pole ka pikemalt seistes. ⭐ Õlivahetused iga 8000 km tagant Castroli õlidega. Väidetavalt chipitud, paberit ette näidata pole, tagumikudüno järgi tundub et nii ka on. Omamise aja jooksul käinud kesk-Euroopas pikematel reisidel, käitub laitmatult nii kiirteedel kui mägedes. Keskmiseks kütusekuluks täispaagimeetodil kus kiirteedel stabiilselt 160-180km/h ning mööda Austria alpe 7.8L/100km. Vigadest aktuaator vahepeal jukerdab. Comfort plokk vaja üle vaadata. Asub Pärnus, müügiks kuna uue sõiduki soetamisel jäänud üleliigseks. Hinnapakkumisi tõesti ei oota, müügiga kiiret pole.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt