Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Korraliku varustusega, väga heas korras nii tehniliselt kui ka visuaalselt. Auto on toodud Saksamaalt 2019 aastal, mina olen Eestis teine omanik. Eestisse tulles teostati auto mootorile tehase poolt garantiiremont (Audi esinduses, sellekohased paberid olemas), mille käigus vahetati ära tüüpveana tuntud nukkvõll ja selle kuluosad. Lisaks on vahetatud ka teine levinum murekoht - AdBlue süsteem koos torustiku ja pumbaga (ls 160000). 01.10.2024 vahetatud ka tagumised pidurikettad ja -klotsid ning rattalaagrid. 01.11.2024 (ls 236000) teostatud korrapärane hooldus. Hooldused on tehtud korrektselt, saab kontrollida ka hooldusraamatut uurides. Hooldusvälbad ja läbisõit on Eesti Audi esinduses kontrollitud ja õigeks tunnistatud. Tule ja veendu auto seisukorras ise. Kaasa tulevad uued naastrevid eraldi velgedel (18"). Autot on võimalik näha Tallinnas. Helista ja lepime aja kokku.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte