Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Hea ruumikas auto. Hooldused minu poolt teostatud max 10000km invervalliga. 2022 alguses lasin vahetada hammasrihma komplekti kõige sinna juurde kuuluvaga sh. termostaat ja eelsüügeküünlad. Kõik kettad ja klotsid, tagaluugi amordid. Eelmise omaniku poolt ca 50000km tagasi teostatud käigukasti remont. 2023a uus aku. 2024, uued esimesed stabika kondid, ees vasakul ja taga vasak rattalaager, uued käsipiduritrossid, esisillaregull, parem xenoni ballast, Auto on saanud enamjaolt pikki sõite, iga aasta välismaa reisid(ca 7000km) ja samuti Eesti siseselt pikad otsad. DPF ja EGR töötavad ning vigu ei esine. Tegemist ei ole uue autoga ja eks leiab iluvigu kui otsida kuid üldplaanis viisakas. Kirja ja kõne teel ei tingi! Lisainfo telefoni teel. Müügi põhjus ei ole automaksu hirm vaid ma enam ei ole vaja nii suurt autot, nüüd sooviks väiksemat ja kiiremat sakslast. NB! Auto on liisingus ja "registerpant" maanteeametis kaob peale auto müüki! 2 võtit!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte