Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
* Km kohuslasele "soodsam".. 6550€ +km (1441 €) + Kaasa:* Eraldi seinalaadija, mugavaks kasutuseks. * Suve ja Lamellrehvid omadel velgedel. + Eestist uuena ostetud, üks omanik. + Kasutatud töösõitudeks esimestel aastatel u. 32km päevas tööpäeviti. Viimased aastad 5km päev (garažeerimine lähemal) ja mitte iga tööpäev, samas mõned harvemad pikemad sõidud lisandunud ja viimasel kahel aastal praktiliselt seisnud, väga harvad sõudud. + Hooldused hooldusraamatus (2015TH1, 2016TH3, 2019TH6) + Laadimisega saab sõita suvel kuni 120km, karmil talvel (-20C) 80km kui kliimat ei kasuta. * Linnasõidus soodne - pidurdamisel taaslaeb akut ja energiakulu 0 kui fooritaga seista. + Pikemad sõidud tuleks planeerida. Volt laadismisvõrgustiku abil võimalik sõita terve Eesti läbi (40-60km tagant on laadijate asukohad: https://account.enefitvolt.com/findCharger?lang=et ja hinnakiri ) # Videoülevaade 2013 LEAF SL: https://www.youtube.com/watch?v=DB0a4espnWU (Sama mudel nagu videos va. välimine värv must, helehall tekstiilsisu ja tagurduskaamera sama aga küljekaameraid ei ole.) # Üldspetsifikatsioon 2013 LEAF SV: https://www.evspecifications.com/en/model/135f6 - Vead: - 12V plii aku on kompuutri/singa jaoks väike standartne sõiduki aku mis suurt liitium akut sisse/välja lülitab. 12V aku on vahetatud, täpselt ei mäleta millal. Kui regulaarselt sõita või statsionaar laadijas hoida, siis pole probleemi. 12V plii aku alus suurendatud ja kinnitus muudetud standardist. (originaalkinniti olemas) LEAF ei hoiata 12V aku tühjenemist väga hästi.. (Kui auto pikalt seisnud ehk 12V aku pea tühi siis - suvalised armatuuri tuled süttivad või signalasitsioon kipub peale minema - tegelik viga, et 12V aku annab ebapiisavalt voolu ja kompuuter ei toimi korrektselt). - Esiklaasil paremas all nurgas u. 20cm mõra, ilma täkkejäljeta. Pole näinud mõtet vahetada kuna juhipoolse kojamehe alast väljas. Mõra on ka UV-s tarduva ainega "parandatud" ehk ei tohiks edasi minna - aga siiski nähtav.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte