Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Sõidukorras, iga aasta hoolduses käidud. Sel aastal vahetatud tagumised piduriklotsid ja kettad, käsipiduriklotsid. Ligikaudu 2 aastat tagasi vahetatud udutuled, esituli, stabilisaatori vardad koos puksidega, kogu auto üle värvitud. On olnud üks kindlustusjuhtum, väiksel kiirusel kerge külje mõlkimine. Vahetati kõrvalistujapoolsed uksed, tiib, astmelaud jms. Üldiselt töökindel ja vastupidav auto. Paar väiksemat asja salongis võib tahta tähelepanu aga sõitmist ei sega. Ülevaatused alati läbitud kenasti. Tulevase automaksu raames uuel aastal, siis üsna mõistlik maks sellel tulemas Maksuameti kalkulaatori alusel - aastamaks 87 eur. Registreerimistasu uuel aastal vormistades 436 eur
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte