Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Iga mees ja poiss on kunagi unistanud spoileriga autost, siin on sinu võimalus. Hiljuti saanud uued amordid, pöördklapid, drosselklapihoova ja kindlalt midagi veel. Hetkel vajavad vahetust kaks pirni ning õlivahetusvälp on ka kätte jõudnud. Jõuan teen ise ära. See auto ajab su hipist exi närvi, sest tehtud on stage 1 (~155kw lubaduste ja persedüno järgi). Samuti on eemaldatud DPF ja EGR pimedaks tehtud, et tahmapilv su seljataha jääva bemmimehe häbist maa alla vajuma paneks. Välimuselt on ta nagu 45-aastane naine reedel Hollykas. 15m peal, hämaras ja kerge joobega kannatab vaadata küll. Karbid vahetatud ja värvitud professionaalselt Fixuses, tiibade kord kätte jõudis muutus omanik kitsiks. Huvilisele saadan sellest tiibadel asetsevast "pühapäeva meigist" eraldi pilte. Leiab roostet nagu 2009a Eesti ajalooga autole kohane, minu käes sai Krownis korrosioonitõrje. Vist isegi kasu olnud, sest minu püksid on alati kuivaks jäänud. Kaasa saab suvekad, millega suurte munade ja kerge jala korral võid ühe hooaja veel sõita, all on okeid naastud. Hinda tingime auto kõrval. Vahetuse korral pakub huvi tagaveoline manu+teiepoolne komp.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt