Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kerel palju roostet. Juhipoolne esitiib uus, umbes pool aastat tagasi vahetatud (kindlustusjuhtum). Esimene ja teine käik käivad raskelt. Aku tühi, aga ilmselt peaks boosteriga minema käima, nädal tagasi veel läks. Sõidab ja toimetab, aga pigem jäärajale vms sobilik. Veojõukontrolli error tuli vist ka peale mõnd aega seismist. Juhiistme polt vms lahti, iste liigub. ÜV viimane kuu. Küsimusi on, siis saada SMS. Väga niisama näidata ei viitsi, kohapeal hinnas ei viitsi vaielda. Järgmine aasta esmase registreerimisemaks, siis läheb kuusakoskisse või sõidan ise jäärajal.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt