Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on olnud minu kasutuses 2021 aastast. Mootori õlivahetust on tehtud iga 10-15 000 kilomeetri tagant ja käigukasti õlivahetus iga 30 000 km tagant. Viimane õilvahetus mootorile tehtud kuskil 1000 km tagasi. Autoga suuri tehnilise probleeme pole esinenud. Kevadel vahetatud klotsid ja kettad ning tehtud hooldus. Kõik suuremad remondiarved on olemas ja saab tutvuda. Auto seest on hoitud ja korralik. Kerel esineb kosmeetilisi kahjustusi ning juhipoolse ukse alumisel äärel esineb roostet. Lahti on ühendatud ka panoraamakna mootor, sest panoraamakna tõsturid vajavad vahetust arvatavasti. Pakkumist on küsitud Fox autost, tol hetkel oli panoraamakna paranduskomplekti hind 700 eurot. Autol all on 1.5 aastat vanad Japan Racingu JR38 19 tollised veljed (ühel veljel kosmeetiline kahjustus), koos Hankook K127 235/35 rehvidega. Lisaks saaksin kaasa anda orginaalvelgedel Michelin X-ICE North 4, 225/40/R18 naastrehvid, mida on kasutatud 3 hooaega. Kuna auto vajab natukene tegemist siis sellest ka hind odavam.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt