Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Alustatud projekt. Hetkel ei tööta. Mootor käib ringi. Uus kütusepump ja kütusefilter. Kütusepumba vahetasin ära, kütusepaak puhastatud, värske kütus sees. Põhja all hakkasid kütusevoolikud lekkima. Pole jõudnud neid korrastada ja kütusefilter ka vahelt ära praegu. Rotid olid veidi juhtmeid närinud, enamus juhtmeid nüüd korrastatud ja peaks olema peale kütuselekete likvideerimist käivitusvõimeline kui veel üllatusi ei tule. Viimati sõitis ca 5 aastat tagasi. Kere tehtav, aga mitte näitusepilliks. Parempoolne esitiib läbi roostetanud. Peab treilaga järgi tulema. Dokumendid korras. Eestis aastast 1995 ja siin oleme kolmandad omanikud. E-transpordiametis ümbervormistamise teeme koheselt. Asukoht Viimsis. Soov selle aasta numbri sees see auto maha müüa, et saaks garaazi teise auto asemele parkida. Kahjuks ei ole endal võimalik selle auto päästmisega enam tegeleda ja sellest ka müügi põhjus. Olemas vahetuse võimalus Audi 5x112 velgede vastu (19-20" ET 35-45). Eelistatud originaalveljed.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt