Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Vaataks kas keegi on huvitatud ühest 7-kohalisest pommikindla mootoriga isendist. Eestisse saabus auto Belgiast (seetõttu ka 155kw) 2013 ning sellest ajast saati on olnud 5 omanikku (viimane omanikuvahetus on peresisene). Paremad palad auto juures: -Ees ledbar, mis on paigaldatud nii, et ka ülevaatuse onudele sobiks. -Teisaldatav kärukonks -Tagurduskaamera -Parkimisandurid ees ja taga -Panoraamkatus -Esiistmete peatugede sees telekad ning mõlemale eraldi kõrvaklapid -Isetumenevad peeglid (v.a. juhipoolne) -7 kohta, tagumised 2 saab kinni klappida. -Keyless entry ja start -Facelift tagatuled Kui õigesti mäletan, on ka dpf ning egr välja kirjutatud. Kuna auto on juba vana, siis kindlasti leidub ka mõningaid kriipse-kraapse ning väiksemaid mõlke, kuid üldpildis on ilus. Ideaalis tahaks sillastendi. Auto sööb umbes 3-4tkm peale ~1 liitri õli. Võib pakkuda ka vahetust millegi väiksema vastu, kas 2ne bensukas või 3ne diisel ning kindlasti automaat.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt