Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Tegu on vanakooli BMW E39 525d sedaaniga, millel on all 5-käiguline manuaalkast. Auto on suhteliselt öko liikur, ise maanteel sõites olen saanud 3.7-4l/100km ja vahepeal näitas ,et 1 liitriga saab sõita 20km. Arvestades auto vanust, on kerel näha ajahammaste jälgi, kuid põhja pool on tugev ja vastupidav — tõsta kust tahad. Kere puhul on esinenud kerget roostet kahes kohas: Taga paremal tiival (näha ka pildil) ja tagaluugi juures pirnide ümbruses, kuid läbiv rooste puudub. Umbes 1000 km tagasi sai tehtud põhjalik hooldus. Mootori õli läbipesu, lisati uus õli ja filter, samuti vahetati salongi- ja mootori õhufiltrid, käigukasti õli, kütusefilter ning õlifiltri kork. Lisaks said uueks parempoolne esirattalaager ning esimesed kettad ja klotsid. Uued sukad 2tk Kõigile töödele on arved olemas. Esituled on samuti poleeritud ja kaitstud, et tagada parem nähtavus. Hetkel esineb esisillas kerget kolinat, mis vajaks lähemalt uurimist. Tagumised kettad ja klotsid on vahetamist vajavad, kuid need annan uuele omanikule kaasa (kettad, klotsid ja kulumisandur), juhul kui ma ise ei jõua sellega tegeleda. Hinnast: Autot saab kohapeal vaadata ja hinnas on võimalik läbi rääkida auto juures. Olemas on ka mustad liistud ja puitdekooriga käigukangi ümbruse liist. Need saab kaasa kokkuleppel Vahetust ei soovi! Olen ise Eestis tagasi alates 19.11
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte