Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Võimekas maastur, mis on mõeldud eelkõige maastikule. Ehitatud aastaid tagasi Soo Autogrupp meistrimeeste poolt ja tehtud modifikatsioonide nimekiri on pikk: - Rough Country 4" tõstekomplekt (amordid, vedrud kogu kompl.) koos pikemate õõtsadega + 2" tõstepuksid - Rough Country HD steering kit - Sildades Strongflex puksid - 242 vahekast, tagumine kardaan taastatud, ette ehitatud topeltristidega tugevam kardaan (sildadega ilusti paika sätitud) - esimene kardaan teeb sõites häält (vt videos) - Pikemad pidurivoolikud, uued. Taga uued pidurisuportid koos klotside ja muuga. Taga uued käsipiduriklotisd ja trossid. - Custom raudstange koos põhjakaitsega. - Korralikud plastikust koopalaiendid mudelipõhised - Snake 4X4 korralik mudelipõhine snorkel (täiesti veekindel) - Küljekarbid keevitatud tugevast paksust metallist, kannatab tõsta igast kohast - Korraliku veniva nööriga (28m) Kangaroo Extreme HD vints 12000lbs, vintsi juhtimine juhtmega ja puldist. - Jack Wheeler 15" offroad veljed offset -10, Maxxis Trepador 33" mudarehvid - Led-Bar katusel - Paigaldatud massilüliti salongi - Jahutus ventilaatori juhtimine toodud salongi - Sildade, käigukasti ja vahekasti tuulutused üles toodud - Kütusepaagi tugevdused ja korralik paksust rauast kaitse - Katuseraamid, katusel ka originaal Jeepi veljel mudarehv tagavaraks - Uus esiklaas On käinud üksikutel offroad üritustel, kuid pole kordagi uputatud ega retsitud. Kõik vajaminevad jupid ja remondid on tehtud õigeaegselt ja vastavalt vajadusele kohe. Viimane hooldus autole tehtud 2024.a kevadel ja suvel - uus õhufilter, mootori õli koos filtriga vahetatud, sildades uued õlid. Vahetatud mootoririhm koos rullikutega. Generaatori remont tehtud. Roolivõimu paak vahetatud. Uus starter, radiaator, esi parem rattalaager. Ehitamise jaoks oli võetud korralik toorik auto, millel kere oli väga heas korras ning ka muu tehnika. Auto on täielikult üle käidud. Jõudu on asjal korralikult ning läbivusega metsas hätta ei jää! Nii kere, raamiosad, kereplekid on väga korralikud ja tugevad. Aeglusti ja nelikveo lülitus toimib kenasti. Kõik tuled ja muud viled toimivad, mis autol küljes. Auto on seest viisakas ja puhas, ei haise ega hallita. On teostatud korralik salongi puhastus. Spidomeetris kõik näidikud toimivad, puhub sooja, makk toimib. Istmed toimivad. Kõik lisad salongis omal kohal ja kõik toimib kenasti. Kesklukk puldist toimib! Auto on täielikult üle värvitud Raptor värviga Autoga on väga palju vaeva nähtud ning investeeritud on kõvasti, eelpool nimetatud modifikatsioonide osade hind uuena üle 8000 euro. Koheselt metsavalmis ning võtma vastu uusi väljakutseid. Autot on kasutatud sihtotstarbeliselt, seega on jälgi kasutamisest ja mõningaid kergemaid kriime, paremal uksel ja tagaluugil väiksem mõlgike. Autol puudub kehtiv tehnoülevaatus (läbimiseks ilmselt vaja alla panna teised rattad, vints eest võtta, ehk midagi veel - endal vaja ei ole olnud kuna metsas ja offroadil ei ole ülevaatust vaja). Kuna autot on tõstetud ja muudetud siis tavalisel maanteel sõites veidi ujub, sellega peab harjuma. Salongis võib leida kulumisjälgi. Vahetuse võimalus haagissuvila vastu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte