Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa BMW 520d F11, mis on tehasest välja veerenud 2012 aastal, 2.0 diisel mootoriga ning mida veab edasi erksad 135kw. Selle aja jooksul on ta kokku sõitnud 345576km (läbisõit on ajas muutuv). Autol on vahetatud palju asju, parandatud palju tüüpvigu margi esinduses. Parandatud asjadest nii palju, et vahetatud on sillatala puksid, kõik neli rattalaagrit, tagumised ja eesmised tolmukatted, mootoriketid, EGR, intercooler, turbolõdvikud, genekas, aku, kõik asjad vahetatud margi esinduses. Autole on lisatud nii ette kui ka taha M-paketi stanged, ette on paigaldatud 40mm MTS Technik madaldusvedrud (originaal uued vedrud saab kaasa), tagant on autot lastud õhkpatjadest madalamaks (soovi korral saab tagasi tõsta originaal kõrgusele), külgedele on lisatud ka side skirtid, ning ette on pandud ka splitter, salongi on paigaldatud ka Apple CarPlay (saab ka välja võtta kui ei ole soovi). Hooldused tehtud iga 9.5k-10k km tagant samuti margi esinduses. Autot on hoitud hea peremehelikult. Auto tuleb 17” velgedega koos uute Kumho naeltega.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte