Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Korralik, kiire ja vähelevinud viimase põlve Aero, millel 2.8T V6 ja nelikvedu (kokku toodeti selliseid alla 2000tk). Leitud ja toodud enda jaoks USAst 2019 pärast pikka otsimist, kus oli kohtunud kergelt metsloomaga (kahjustused kosmeetilised, pildid olemas). Ameerikas uuena ostetud ja olnud üks omanik, Eestis samuti üks omanik ja olnud pere teine auto. Läbisõit korrektne. Kõik põhihooldused Viking Motorsis (arved olemas), vahetatud automaatkäigukasti õli ja tehtud tagasilla hooldus koos õlide/filtri vahetusega, lisaks süüteküünalde vahetus ja velgede sirgendamine. Likvideeritud tüüpvead (istmesoojendusmatid vahetatud, tagumine led bar toimib). Igakuine kasko ca 40 eur/ kuus. Lisatud kaugkäivitus, mis talvel/suvel on väga mugav. Eestis olemise ajal tehtud 2x täiendav Krown roostetõrje, auto kere korralik. 2 võtit. Hästi hoitud, viimane hooldus tehtud selle aasta aprillis Viking Motorsis, vahetatud veepump ja ees uued kettad-klotsid, järgmisest aastast mõistlik automaks (ca 225 eur). All uued Pirelli suverehvid, paigaldatud Saabi originaal tagaspoiler ning just läbitud puhtalt ka ülevaatus. Kaasa tulevad korralikud Bridgestone naastrehvid.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte