Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Autot hoitud heaperemehelikult ja investeeritud korralikult nii mootorisse, veermikku kui välimusse. Kõrvaldatud kõik võimalikud tüüpvead - adbluega seonduv, käigukasti turbiin, egr vahejahuti jne. Egr vahejahuti vahetamise käigus mootor põhimõtteliselt kap. remonditud, vahetatud kõik mis vahetada sai, kuna mootor oli maas, lisaks kontrollitud pihustid jne jne. Uus aku, taga uued lehtvedru pakid, 1 uus piduridrummel, mõlemad veovõllid. Ees uued vedrud ja piduriklotsid jne. Eks huvilisele räägib tehtud töödest kohapeal rohkem. Auto on olnud kasutuses tööautona, niiet leiab mõne kriipsu, kraapsu ja mõne pisema mõlgi nii värvilt kui salongist aga üldpilt pigem hea. Tingida kannatab velgede arvelt(Originaal velgi saab 9tk kaasa kui ei soovi pildil olevaid.)
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt