Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto mootor on saanud läbisõidul 190000km täieliku renoveerimise ja taastamise, vahetatud on kõik mootori sees asuvad liikuvad osad ja silindrid on taastatud. Remondi käigus on kõrvaldatud kõik teadaolevad tüüp probleemide tekitajad. Sellest ajast peale on mootor toiminud ilma igasuguste probleemideta. Remondi käigus paigaldati autole ka mõlemad uued turbod. Läbisõidul 130649 on paigaldatud autole esinduses uus käigukast. 28.02.24 läbisõidul 234060 on autole teostatud mahukas hooldus Forss OÜ-s, mille käigus vahetati hooratas, mootori õli, esimesed ja tagumised piduri kettad ja klotsid, nelikveo süsteemi Haldex pump ja veel mõningaid pisitöid mille kogumaksumus oli 2800€. Äsja on auto saanud ka uue esiklaasi. Kõik vahepealsed hooldused ja muud remonttööd on teostatud Forss OÜ-s ja on arvete näol kontrollitavad. Täpsem info automüüjalt.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte