Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eestist uuena ostetud pika kerega D3 A8 4.2 V8 Quattro. Enne minu kätte jõudmist on auto paar viimast aastat valdavalt seisnud. Auto on peale seismist küll sõidukorda seatud ja sõidab täitsa hästi, kuid uuele omanikule jääb ka veidi nokitsemist. Tegu on siiski pea 20 aastat vana Saksa luksusautoga. Äsja, või hiljuti vahetatud detailid: Ees parem õhkpadi. Ees paremal üks õõtshoob. Ees parem rattalaager. Tagumised pidurikettad. Aku laadimismoodul. Üks lambdaandur. Süüteküünlad. Mootoriõli, filtrid. Tulepesurite torustik remonditud. Korralikud Continental suverehvid Teadaolevad vead mille uus omanik võiks korda teha: Vahel täiesti suvalisel hetkel läheb abs, esp põlema. Tavaliselt pikemalt linnavahel sõites. Veidi aega seisab, siis kustub ära. Käivitusel teevad ketipingutid häält paar sekundit. Ca nädal seistes vajub parem esimene nurk veidi alla ja käivitades viskab ka vastavalt õhkvedrustuse vigu. Taga vasak tuli annab veateadet. Niiskus sees. Klapikambri kaane tihendid õrnalt niisked. Viimastel päevadel ei avane enam kapott. Nagu tross oleks kinni jäänud. Kindlasti leidub veel mingeid väiksemaid vigu mis kohe ei meenu. Loomulikult leidub vanusega tekkinud igasugused kriipse, kraapse, katkisi plastikdetaile salongis, kuid üldpilt on viisakas ja kui ükski hoiatustuli parasjagu armatuuris ei põle, siis sõidab nagu unelm. Hinnas sisaldub jooks eraldi 18" velgedel naastrehve. Müügi põhjus: kodu remont.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte