Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa siis väga mõnus ja sportlik masin mis tänaval hakkab väga hästi silma ning ei jäta külmaks kedagi. Masinale on minevikus tehtud ABT style tuuning nii väliselt kui mootori poolelt (väidetavalt ~200kw, dynos mõõtnud ei ole, kuid liigub väga jõuliselt seega usun et on tuunitud). Autole on lisatud oluliselt sportlikum väljalase, seetõttu on auto väga mõnusa häälega. Samuti on autole paigaldatud RAMAIR performance kit, ehk korralik koonusfiltri süsteem originaali asemele. Originaalsed tagatuled on vahetatud LED tagatulede vastu. Masin on tulnud tehasest juba üsna hea varustusega. Automaatsed tuled, kurvituled, püsikiirusehoidja, täiselektrilised S-Line istmed, soojendusega peeglid, soojendusega istmed, BOSE heli. Soeta enne 2025 aastat ning säästad registreerimismaksult. Mootorsõiduki aastamaks: 87.40€ Mootorsõiduki registreerimistasu: 443,20€ Hetkel vajab remonti tagustange ja konditsioneer tühi. Auto täiesti kasutatav igapäevaselt, ei ole liiga madal, ühtegi hoiatustuld armatuuris ei põle. Katus terve ja heas korras, käib maha ja peale elektriliselt. KIIRMÜÜGI HIND!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte