Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
10/2005a Mercedes-Benz ML500 luksusmaastur. Omaaegne tippmudel, kui välja jätta AMG ML63. Kena lahendusega - väljast must metallik, salong helebeež nahk. Ühe parima Mercedese bensiinimootoriga, vabalthingav 225kw 5.0 V8 . Liigub edasi väga meeldivalt ja V8 mootori kohta mõistliku kütusekuluga, võrreldes diisliga puuduvad paljud mured. Väga palju lisasid- võtmeta sisenemine, käivitud, reguleeritav õhkvedrustus, harmann/kardon helisüsteem, elektriistmed, elektriline pagasiluuk, kärukonkt (3500kg haagis) jne jne: https://www.mbdecoder.com/decode/WDC1641751A039584 . Muresid on ka: Mercedese kere roostetab, lisaks kerel ka muid kergeid kahjustusi, tagumised amordid vajavad enne ülevaatust vahetust, parem esimene xenon ei tööta, kompuuter annab light sensori viga, täispaagi korral lekib kütust. Huviline saab auto ise üle vaadata ja vajadusel ka lasta spetsialistidel üle vaadata. Vahetuseks pakub huvi Multivan. Viano, V-klass või veetehnika.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte