Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Jumalik V8, mille heli jätab häbisse nii mõnegi MB AMG, Audi S6 ja isegi M5: https://youtu.be/Ry6DIZN6Zcw Ülimalt nauditav SMG-ga käike alla vahetada, eriti tunnelites. Hommikune külm-start on kui rituaal, mis garanteerib hea tuju terveks päevaks :) Autol on olnud vaid kaks kasutajat. Esimene saksas, teine mina. Väga heas korras hooldatud must nahksisu. Tegu on tõelise hundiga lambanahas! Chip-tuning ca +40hj. Android stereo. Originaal BMW oma kaasa. Ca 230000km hooldatud ca. € 2500.- eest. Vahetatud: sidur, esi õõtsad, esimesed- tagumised piduriketted-klotsid, 4x vedrud jpm. Korraline hooldus € 300.- (19.09.24). Arved olemas. Kaasa Nokian naastrehvid ca. 75% BMW velgedel. Hetkel all originaalsummuti Supersprindi tagapütaga. Loomulikult tuleb kaasa ka ''jäme tühi toru'' mis on soovi korral mõistlik alla panna peale ülevaatust. Garaaži auto. Kaks võtit. Vahetusvariante mitte pakkuda.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte