Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa mõnevõrra erilisem pereauto. Tõin ise Soomest hobiautoks, eelmine pikaajaline omanik on autot väga hästi hooldanud. Auto on tehniliselt korralik, keretöid on eelnev omanik teinud ise kodus. Leidub mõni roostetäpp, põhja alt väga korralik. Läbiv rooste puudub. Sõidab väga sujuvalt (saab ühe näpuga rooli keerata), käigukast toimib laitmatult, istmed ületavad mugavuselt keskmist elutoa diivanit. Mahutab universaalkeresse palju nii inimesi kui pagasit. Kindlasti leitud nokisemist vajavat. Enne ostu teostan ka tehnoülevaatuse (viimati jäi ülevaatus läbimata korrodeerunud piduritoru pärast, mis on nüüdseks välja vahetatud). Auto on rohkem seisnud kui sõitnud, ootab uut aktiivset peremeest. Täpsem lisainfo telefonitsi. Vahetuse võimalus igapäevasema auto vastu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt