Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto on heas seisu- ja sõidukorras. Veermikus midagi ei kolise ega logise ja kliima puhub ilusti külma ja sooja. Mootor ja käigukast töötavad sujuvalt. Ülevaatust veel pikalt. Minu käes on saanud mõne remondi, nagu: Kliima täitmine, ees mõlemal pool vahetatud rooliotsad nii sisemised kui ka välimised, tagumised suured õõtsapuksid ja tehtud sillastend Eelnevate omanikude hooldused on kajastatud terve hunniku arvetega ja hooldusraamatuga, mis tulevad autoga kaasa + olemas ka hoolduste ajalugu enne kui autot toodi Eestisse. Hammasrihmavahetus oli tehtud 325000km peal ja käigukastiõli oli vahetatud läbisõidul 295000km. Olemas ka Calix mootori ja salongi soojendus koos juhtmega. Kaasa saab ka talverehvid plekkvelgedel koos originaal ilukilpidega. Nüüd ka Vigadest: Parkimisandurid panevad segast niiske ilmaga ja leidub ka roostet ja värviparandusi. Läbivat roostet pole. Hind on kaubeldav auto kõrval.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte