Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
292k pealt sai uue õlipumba, saaled, mootoriketid, rihmad rullikud, kolvirõngad, plokikaane lihv+ klapisääre tihendid, uue mootoriploki (ls 50000), 2 uut turbot, eelsüüteküünlad 6tk, õlifiltri jalg, kõik poldid ja tihendid , sellega sai välja kirjutatud ka dpf egr ja põõrdklapid, et kauem kestaks, ei tossa ega tahma ja vedelike ei tarbi peale diisli ja aknapesuvedeliku, peale seda saanud hooldust iga 10k tagant 352000k pealt kõik uued kettad ja klotsid+kasti ja diffrite õlid, viimase paari aastaga on autosse investeeritud palju aega ja raha, enda jaoks tehtud. Sõiduk on igapäevases kasutuses ja ls on ajas muutuv All 40mm madaldusvedrud eibach, originaalid annan kaasa Väga heade lisadega Hind sisaldab registreerimise tasu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte -20%Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu