Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
2aastat tagasi toodud Saksast. Seal tehtud mootoriremont + ketivahetus (arved olemas). 2023 tehtud pihustite stend, 1 sai välja vahetatud (paberid olemas). Mõned tuhanded tagasi turbo vahetatud (arve olemas). Veel vahetatud jahutusflants, esisillas kaikad - õõtsad, õõtsapuksid, stabika kondid, tagasillas puksid, mootori õhufilter, salongi õhufiltrid, mootoril tihendeid, tagumised piduriklotsid koos anduritega, taga pidurivoolikud. Hiljuti tehtud sillastend. Auto sõidab töötab ilusti, EDC vedrustus töötab ilusti, funktsioonid töötavad, aktiiv stabikad ei leki, veateateid ei esine, tutikad suverehvid all, esituledes LEDid - väga valged pimedas! Ei roosteta! Pisivigu leiab ikka, auto pole uus siiski, kuid viisaka väljanägemisega ta on.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte