Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Väga heas sõidukorras F11 525d M-Pakett. Viimane hooldus tehtud 5000km tagasi 03.2024 Ketid vahetatud, käigukast läbinud kapremondi Lätis, taga uus roolilatt jpm. Originaal LS. Autot on hooldatud BM Autos ja Inchcape-is. Võib vabalt teha antud auto ajaloo kohta päringu antud ettevõtetesse. Võimalus viia ostja kulul auto kontrolli ükskõik millisesse autoremondiga tegelevasse ettevõttesse. Varjata pole mitte kui midagi. Teist sellises seisukorras F11 Eestist leida väga raske. Reg. nr kaasa ei tule. Lamellrehvid talveks kaasa, katusereelingud jäävad külge. Lisainfo korral helista, kirjadele ja lollidele pakkumistele ei vasta! Vahetuse puhul ainult BMW, MB, Audi!
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt