Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Autol üks võti. Peal puldiga webasto. Roostes on kapott, tagaluuk, tagatiiva servad ja karbi tagumised otsad. Töötab ja sõidab. Autot on aeg-ajalt liigutatud. Pidurid tuleks puhastada. Siduripedaal on raske. Ilmselt teeb mingi rihmarullik häält- ei ole üle kontrollinud. Käsipiduri esimene tross on katki. Enne seisma jäämist sai alla uued lamellid. Originaal katalüsaator on all. Laepolstri riie on osaliselt lahti.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte