Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Mitte just kige silmi püüdev auto, aga töökindel. Asemele on tulnud uus auto ja vana ootab uut omaniku. Külmast pest tahab alt midagi koliseda, soojaks minnes kaob ära, ei tea mis olla võib. Juhi ukse üks nurk vähe väändunud ja nüüd ka rooste läinud. Pagasiluuk numbritule alt on roostes, läbivat auku veel pole. Autol ca pool aastat tagasi vahetatud mõlemad tagumised kettad koos klotsidega ja juhipoolse pidurisuporti sisemus, kaks kuud tagasi sai ka õli koos filtriga vahetatud. Üldiselt healt hoolt peetud autost ja osi korrapäraselt vahetatud. Küsi lisa.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte