Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Pakkuda müügiks üks vähe nobedam E90. Kuna sai prouale uus auto soetatud (elagu automaks), siis tema vana metallsuksu täitsa omanikuta. Mõtteid oli küll erinevaid, aga aeg on näidanud, et ei tule teostust. Aasta alguses sai korraliku hoolde ja remondi (450€ väärtuses). Lisaks vahetatud tagasillatala. Tänaseks kindlasti vaja miskit teha, kuna seisnud ca 5 kuud vms. Kunagi VKM võlurid teinud ta meeldivalt hakkajaks, seega siiani pole veel jalgu jääda õnnestunud. Kindlasti tahab ta tegemist ja leidub vigu, aga midagi väga märgilist hetkel ei meenu. Eks ma ürita teda esimesel võimalusel ka veidi inspekteerida. Kui huvi, siis võta ühendust. Niisama aega ärme palun raiska. Hetkeseisuga saab autoga tutvuda alates 04.10.24. Peale seismist tehtud proovisõiduga välja tulnud vead: *Rool ebaühtlane. *Üks ABS andur vajab vahetamist. *Aku vajab korraliku laadimist/vahetust. *Tulede blokk vajab "restarti". *Vaatamata lõdvikute ja tihendite vahetusele, saab jahutussüsteem siiski kusagilt õhku peale. Süsteemi on survestatud ja plokikaas üle vaadatud, nendega probleemi polnud, seega hetkel ei oska viga diagnoosida. Võimalik, et paisupaagikork või õhutuskruvid vigased. Viga leitud! Paisupaagis mikromõra, mis soojaga paisub.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt