Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Rikkaliku varustusega 13 aastat ühe pere käes olnud ääretult mugav ja hea helisüsteemiga auto. Mõnusa minekuga ja seejuures üpriski ökonoomne, eriti maanteel. -15 000km tagasi vahetatud turbo ja mootorikett -Umbes sama aeg vahetatud ka käigukasti õli -Viimase 6 aasta jooksul vahetatud kõik õhkpadjad -Korrapäraselt hooldatud, viimane hooldus tehtud augusti alguses -Orginaal AMG veljed Auto on üle 366 000 km sõitnud ehk esineb kriipse, kraapse ja lakiauke. Esiklaasis mõra. Parkimisandurid piiksuvad tühja vahel. Viskab turbiini kiiruse sensori veakoodi, P0717. Huvi korral saan saata veel pilte ja rääkida lähedamalt. Või tule kohe vaatama ja paku oma hind (kui plaanid 2000 eurot pakkuda või otsid uut, ilma ühegi kriipsuta, autot, siis ärme raiska üksteise aega)
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte