Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa enam-vähem valmis hobiauto sõidab, toimib ja kere kannatab ka kriitikat. valgust ei paista läbi põhja ega pagassinurkade. uus tagapaneel, karbid, esitiivad, tagatiivad, ukse alumised osad korda tehtud, pagassinurgad ja tagapaneel vahetatud. uus paak, kütuse ja piduritorud, pidurivõimendi ning palju muud. uued pidurid (rem komplektid sees. ees uued piduritorud, kelgud ja supportid pritsitud ja värvitud). veereb coilidel ja bbs replicatel. (vabal valikul võin ka asendada need laia plekkveljega: nähtaval esimesel pildil) typ188 ketassillad. difri ja pooltelgedega. zf kast. aiste vahele on ajapikku sattunud üks m52b28tub. kuiv ja käre igast otsast. lekked üle käidud, õhulekked eemaldatud, uued küünlad ja palju muud. sees sportrool, esiistmed sportnahk. taga tavaline. hinda võib arutada, kui esiistmed asendan täiskorvidega. suvel liigelnud 2x ajapuuduse tõttu.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt